8.10.2020.
Upravljanje knjižnicama u kriznim situacijama
Webinar
09:00 – 9:45
Moderator: Andreja Tominac
Account does not enabled REST API.
8.10.2020.
09:00 – 9:45
Moderator: Andreja Tominac
Account does not enabled REST API.
Antal Balog, Veleučilište s pravom javnosti Baltazar, Zaprešić
Planiranje ima osnovnu svrhu predviđanje, povezivanje i uređivanje uzročno-posljedičnih organizacijskih elemenata, počevši od poslanja knjižnice, njezinih ciljeva, zadaća, resursa, zahtjeva okruženja do raspoloživog vremena s ciljem učinkovitog i uspješnog funkcioniranja knjižnice. Planiranje je oblikovanje budućeg poslovanja organizacije u kojem se unaprijed definira tijek aktivnosti koje je potrebno slijediti kako bi se postigli strateški i operativni ciljevi na najučinkovitiji način. Planiranje je kao funkcija rukovođenja proces povezan s odlučivanjem bilo u programiranom ili redovnom, bilo u neprogramiranom ili neredovnom, odnosno kriznom okruženju. U kriznim okolnostima planiranje se odnosi na područja: (1) preventivni postupci te (2) postupci tijekom trajanja krize.
Višnja Cej, Ivana Faletar Horvatić, Janja Maras, Knjižnice grada Zagreba
Knjižnice su oduvijek bile ustanove koje su spremno odgovarale na raznolike društvene izazove. Epidemija bolesti COVID-19 jedan je od većih s kojima su se knjižnice morale suočiti jer je nametnula sasvim nove paradigme djelovanja. Zatvaranje knjižnica, stroge higijenske mjere, fizička distanca samo su neki od problema kojima se trebalo dovinuti u poslovanju Knjižnica grada Zagreba. Rad u kriznim okolnostima dodatno je bio otežan potresom koji je pogodio Zagreb 22. ožujka 2020., u samom jeku potpune obustave rada svih kulturnih djelatnosti. U ovom izlaganju bit će prikazani inovativni modeli poslovanja, osmišljeni i uvedeni u vrlo kratkom vremenu u nastojanju da se zadovolje brojne društvene, kulturne i obrazovne, pa čak i psihološke potrebe građana.
Eva Czegledi, Proquest
ProQuest supports the important work in the world’s research and learning communities. The company curates six centuries of content – the world’s largest collection of journals, ebooks, primary sources, dissertations, news, and video – and builds powerful workflow solutions to help libraries acquire and grow collections that inspire extraordinary outcomes. ProQuest products and services are used in academic, K-12, public, corporate and government libraries in 150 countries.
Along with its companies and affiliates Ex Libris, Alexander Street, and Bowker, ProQuest helps its customers achieve better research, better learning and better insights. For more information, visit our ProQuest and Extraordinary Stories blogs, and follow us on Twitter, Facebook or Instagram.
Organizatori konferencije:
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Zagrebačko knjižičarsko društvo
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Organizacijski odbor: Dijana Machala, Andreja Tominac, Miroslav Katić, Monika Batur, Lovela Machala Poplašen, Inja Cahun Kisić, Tamara Runjak.
Programski odbor: Matilda Justinić, Jasmina Kenda, Senka Kušar Bisić, Vikica Semenski, Radovan Vrana
Sve informacije vezano uz pripremu i održavanje izlaganja u virtualnom obliku dostupne su na dijelu mrežne platforme namijenjene izlagačima dostupan uz posebne ovlasti.
Detaljnije informacije o virtualnoj konferenciji priređene za zainteresirane medije mogu se slobodno preuzeti na adresi https://virtualno.hkdrustvo.hr/hkd2020/mediji/.
Virtualna konferencija Knjižnice u doba krize: 45. Skupština Hrvatskog knjižničarskog društva održava se uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.
Hrvatsko knjižničarsko društvo
c/o Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Hrvatske bratske zajednice 4
10000 Zagreb
Tel./Fax. +385 (0)1
615 93 20
Email: hkd@hkdrustvo.hr