9.10.2020.
Odgovor knjižnica i knjižničarske zajednice na krizu COVID-19 II.
Webinar
11:30 – 12:15
Moderator: prof. dr. sc. Radovan Vrana
Account does not enabled REST API.
9.10.2020.
11:30 – 12:15
Moderator: prof. dr. sc. Radovan Vrana
Account does not enabled REST API.
Marina Mayer, Institut Ruđer Bošković
Konjević Sofija, Institut Ruđer Bošković, Centar za znanstvene informacije
Centar za znanstvene informacije (CZI) Instituta Ruđer Bošković je među prvim knjižnicama u Hrvatskoj 1990-ih godina prihvatio i uveo nove informacijske tehnologije u svoje poslovanje. Njihovom kontinuiranom primjenom i implementacijom CZI je razvio brojne servise koji korisnicima (djelatnicima IRB-a, knjižničarima i cijeloj hrvatskoj akademskoj i istraživačkoj zajednici) omogućuju udaljeni pristup uslugama i informacijskim servisima knjižnice. Korištenje platforme Rocket. Chat i online konferencijskog alata Big Blue Button omogućili su učinkovitu komunikaciju među djelatnicima Centra. Djelatnici Centra tijekom “rada od kuće” pružali su korisnicima većinu svojih standardnih usluga i nastavili razvijati postojeće servise.
Lea Škorić, Središnja medicinska knjižnica, Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Uz sve nepogode koje je u knjižnični sustav donijela pandemija nezabilježenih razmjera te uz teškoće koje je mnogim zagrebačkim knjižnicama donio potres, medicinske su se knjižnice suočile i s promjenama u temeljnim obilježjima informacijskoga sustava u kojemu primarno djeluju. Te su promjene knjižnicama nametnule brzu prilagodbu koja je bila preduvjet djelotvornog zadovoljavanja potreba akademske i stručne zajednice kojima te knjižnice pružaju potporu. Iz kriznog djelovanja Središnje medicinske knjižnice Medicinskoga fakulteta u Zagrebu izdvojit će se tri aspekta: obavljanje uobičajenih knjižničnih poslova u neuobičajenim uvjetima, djelovanje u obrazovnom sustavu matične ustanove na daljinu te priprema informacija za upravljanje zdravstvenom krizom na najvišoj razini.
Ivana Kežić Pucketić, Ivona Milovanović, Dolores Mumelaš, Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
U izlaganju će se predstaviti usluga “Pitajte knjižničara – tematsko pretraživanje”, mrežna usluga Nacionalne i sveučilišne knjižnice u Zagrebu koja je za vrijeme trajanja pandemije koronavirusa i izvanrednih uvjeta rada Knjižnice neprekidno bila dostupna korisnicima i široj javnosti. Opisat će se način pružanja usluge i struktura korisnika, kao i rad predmetnih stručnjaka, posebice s obzirom na novonastale uvjete i rad od kuće. Također će se predstaviti rezultati istraživanja koje za cilj ima ispitati iskustva te zadovoljstvo korisnika koji su uslugu koristili u periodu kada su na snazi bile mjere izolacije radi suzbijanja širenja bolesti COVID-19, sa svrhom vrednovanja rada predmetnih stručnjaka te unaprjeđivanja navedene usluge na daljinu.
Organizatori konferencije:
Hrvatsko knjižničarsko društvo
Zagrebačko knjižičarsko društvo
Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Organizacijski odbor: Dijana Machala, Andreja Tominac, Miroslav Katić, Monika Batur, Lovela Machala Poplašen, Inja Cahun Kisić, Tamara Runjak.
Programski odbor: Matilda Justinić, Jasmina Kenda, Senka Kušar Bisić, Vikica Semenski, Radovan Vrana
Sve informacije vezano uz pripremu i održavanje izlaganja u virtualnom obliku dostupne su na dijelu mrežne platforme namijenjene izlagačima dostupan uz posebne ovlasti.
Detaljnije informacije o virtualnoj konferenciji priređene za zainteresirane medije mogu se slobodno preuzeti na adresi https://virtualno.hkdrustvo.hr/hkd2020/mediji/.
Virtualna konferencija Knjižnice u doba krize: 45. Skupština Hrvatskog knjižničarskog društva održava se uz potporu Ministarstva kulture i medija Republike Hrvatske.
Hrvatsko knjižničarsko društvo
c/o Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu
Hrvatske bratske zajednice 4
10000 Zagreb
Tel./Fax. +385 (0)1
615 93 20
Email: hkd@hkdrustvo.hr
This website uses cookies.